• 021-88534337-9
  • 09309747471
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شنبه تا پنج شنبه 19-8

تقسیم بندی دستگاه حضور و غیاب:کارتی،اثرانگشتی،تشخیص چهره

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نیاز به سیستم های حضور و غیاب برای انواع موسسات و شرکت های بزرگ و کوچک از دیرباز بوده است.چون نظارت دقیق بر زمان ورود وخروج جهت محاسبه دقیق حقوق و دستمزد کارکنان وابسته به ایجاد یک فضای محیطی خاص و متمرکز آن نیاز به نیروی انسانی و صرف ساعتها وقت و انرژی داشته ،لذا بشر به دنبال راه حلی برای بهبود ماجرا بوده است.

کشف واختراع دستگاه حضور و غیاب مسائل را سهل کرده و با ایجاد امنیت و دقت و سرعت برنامه ریزی و تحلیل کارکرد کارمندان به راحتی قابل رصد بوده است.بطور کلی انواع دستگاه های حضور و غیاب را میتوان به سه دسته کلی کارتی،اثرانگشتی و تشخیص چهره ای تقسیم بندی کرد.

در این میان دستگاه های تشخیص چهره سوپریما فیس استیشن 2 Suprema FaceStation2   علاوه بر استفاده بروز از تکنولوژی امکان تقلب را نیز بروی کارمندان بسته است و برای جاهای با حساسیت بالا بسیار حائز اهمیت است. انواع دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره در بازار ایران موجود میباشد هم سیستم های ایرانی هم چین و هم کره ای.همانطور که می دانیم همیشه برای ساخت دستگاه های الکترونیک کره ای از فناوری های پیشرفته استفاده کرده اند و پیشرو بوده اند.

چون دستگاه های حضور و غیاب ترددها را در حافظه اصلی خود ذخیره میکنند و طی مراحلی به دیتا بیس مرکزی ارسال میکنند لذا داشتن حافظه بالا و به اصطلاح قاطی نکردن اطلاعات از نکاتی است که در حین خرید دستگاه حضور و غیاب باید به آن توجه داشت.  

همانطور که اشاره شد سیستم حضور و غیاب  تشخیص چهره حال چه به صورت تشخیص استخوان بندی صورت و تطیبق نقاط مختلف  و چه به صورت استفاده از تشخیص عنبیه امن ترین و دقیق ترین حالت حضور و غیاب است.دستگاه هایی تشخیص چهره بایومتریک که قدرت تشخیص چهره انسان از عکس و یا حتی از روی ویدئو را دارند دقیقتر از بقیه بوده و برای اتاق های سرور و حراست های امنیتی توصیه می شود.
 


تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آرمان سیمرغ پارسیان می باشد.